PŘEDNÍ BLOKY: rozložení ve tvaru šipky a boční bloky pro přesnost směru a okamžitou viditelnost. Bloky ve tvaru V zlepšují brzdnou stabilitu a drží v zatáčkách. ZADNÍ BLOKY: maximální trakce ve všech terénních aplikacích. Povrch a struktura sazí směsi pro rovnováhu mezi tuhostí, spolehlivostí a trvalým výkonem. Přilnavost a trakce na širokém rozsahu terénu (od středně měkkého po středně tvrdý). Perfektní aplikace pro trénink, optimální kompromis mezi výkonem a odolností. Dezén převzatý z předchozího designu s tuhostí rozložení zadní části vylepšenou „mosty“ a novou přední částí podobnou Scorpion MX Soft 410. Vícevrstvá kostra s vysokou odolností proti propíchnutí, ale maximální flexibilitou pro absorbování sil při skokech nebo překážkách. Cvičební výkon za všech terénních podmínek s rovnoměrným opotřebením bloku, odolností proti deformaci při tlumení a tím prodlouženou životností.
| Typ produktu | pneumatika |
| Dezén | SCORPION MX EXTRA X |
| Šířka | 100 |
| Průměr | 18 |
| Profil | 100 |
| Konstrukce pneu | D |
| Index nosnosti | 59 |
| Rychlostní index | M |
| Sezóna pneu | Celoroční |
| Typ vozidla | Motorkové |
| Doplňující informace | TT NHS |
| RunFlat | NE |
| Třída výrobců | Premiový |